Dok se prilagođavaju novom životu u Smallvilleu, Lois i Clark donose važnu odluku koja se tiče jednog od njihovih sinova. U međuvremenu, napetost počinje rasti između Lois i Morgana Edgea. Na kraju, Lana poziva obitelj Kent na roštilj.