Dok Smallville slavi svoj prvi Festival žetve od Marthine smrti, Clark se prisjeća koliko mu je značila njegova majka i uči lekciju koja će mu pomoći prebroditi njezinu smrt. U međuvremenu, Lois uspijeva načiniti pomak u istrazi Morgana Edgea.