Zooey Deschanel razmišlja o tome da jede čokoladu svaki dan dok dekodira misterije oko jednog od najomiljenijih slatkiša na svijetu. Dopisnica Sophia Roe posjećuje farmu čokolade kako bi dokazala da trebate uvesti čokoladu u svoj život.