Voće može biti organsko, neorgansko, svježe ili konzervirano, a izbor je golem! Zooey Deschanel pridružuje se Dariany Santani i Carlosu Parisiju kako bi otkrili koje je voće naš novi najbolji prijatelj i je li neorgansko tako loše kao što mislimo.