U svijetu gdje se lisnato povrće smatra bljutavim i dosadnim, Zooey Deschanel dobiva profesionalne savjete od Dariany Santane i Kevina Curryja koji otkrivaju najukusnije trendove u "svijetu zelenjave" i koje bismo lisnato povrće svi trebali jesti.