Priznajmo. Masnoća. Jest. Ukusna. Ispostavilo se da je i hranjiva i možda su nam desetljećima lagali. Zooey Deschanel radi s dopisnicima Carlosom Parisijem i Sophie Roe kako bi nam otkrili istinu o dobrim masnoćama i uljima koje bismo trebali kupovati.