Čini se da Philby ili radi za CIA-u ili protiv njih dok privlači svoje oprezne KGB-ove inkvizitore. Elliott prati Sir Anthonyja Blunta na tajni sastanak s još jednim mogućim izdajnikom, Lilynim šefom, Sir Rogerom Hollisom – glavnim direktorom Mi5.