Philby piše Elliottu pismo, pozivajući se na njihovo dugo prijateljstvo, predlažući da se sastanu i zakopaju ratnu sjekiru. Elliott na Božić putuje u Berlin na sastanak s Philbyjem, ali dok ovo prijateljstvo završava, novo i bolje s Lily tek počinje.