Britanski obavještajac Nicholas Elliott osumnjičen je da je pomogao izdajniku Kimu Philbyju da prebjegne u Rusiju. Philby stiže u Rusiju i umjesto da bude dočekan kao heroj, ispituje ga Sergej, nepovjerljivi časnik KGB-a.