Jedna lažljivica odmetne se kako bi dokazala da je Noel Kahn Uber A, a ostale pokušavaju naći dokaze koje potkrepljuju tu teoriju i brinu se za njezino emocionalno stanje. Emily se u teškom trenutku obrati Paige za utjehu.