Jenna se vrati u Rosewood i sprijatelji se s drugom neprijateljicom lažljivica, zbog čega lažljivice počnu vjerovati da je ona Uber A. Ali može napustiti psihijatrijsku bolnicu samo ako bude puštena na skrb člana obitelji.