Hanna je sigurna da je Jenna krivac za njezin nedavni poslovni neuspjeh i mora u sve uputiti Caleba. Aria i Emily udruže se i istražuju Sydney kako bi saznale više o Jenni i njezinoj povezanosti s A. D.