Emily se prijavi za posao trenerice plivanja u Srednjoj školi Rosewood, no sazna da je jedna od kandidatkinja njezina bivša djevojka Paige. Hannu posjeti gđa Grunwald, koja je imala viziju da su lažljivice u opasnosti.