Isobel pomogne Kyleu spasiti jedan život. Jones treba nešto od Michaela. Liz i Heath nastavljaju raditi na znanstvenom dijelu plana nadajući se da će zaustaviti Jonesa. Svi surađuju kako bi porazili diktatora, no hoće li svi i preživjeti?