Pobješnjeli Max: Divlja cesta
U dugoočekivanom povratku serijala „Pobješnjeli Max“ samotnjak Max (Tom Hardy) udružuje se s tajanstvenom Imperatoricom Furiosom (Charlize Theron) i grupom žena ratnica u bijegu od zlog despota preko suncem pržene pustoši.