Jones priča Michaelu i Isobel o prošlosti dok pokušavaju spasiti Maxov život. Maria ide u krajnost kako bi zaustavila ubojstvo. A kako bi doživjela pomak u svom istraživanju, Liz će se morati suočiti sa svojom prošlošću.