Nakon što se naizgled pomirio s Ally, Paulov se bijes vraća mnogo jači kad uviđa da je Ava učinila nešto što bi joj moglo uništiti život. Luke i Jacob se ponovno povezuju, no stvari postaju kompliciranije.