Zbog ozljede leđa Paul se nadrogira Leinim zalihama, nakon što opustoši njezinu zbirku jakih analgetika. Luke se zbližava sa svojim ocem, a Ally i Ava se sve više međusobno udaljavaju, a Ally traži koga će kriviti.