Shrvanog Paula novi šef prisiljava na rezove u financiranju. Nakon što njezin pokušaj da impresionira Avu završi poniženjem, Ally Paulu govori neke bolne istine, upravo kada Jackie shvaća strašnu istinu o prijatelju na umoru.