Luke odbija živjeti sa svojim ocem pa Paul odlazi u Leinu kuću, koja je na medenom mjesecu. Samohrana majka Ally počinje osjećati napor, dok uznemirujući događaj iz obiteljske prošlosti ima iznenađujuće odjeke u sadašnjosti.