Dinosauri dožive armagedon. Što će se dogoditi u utorak kad Wimpy mora platiti hamburgere? Najveći američki junak ili najveći američki štreber? Kako je beskrajno bogatstvo utjecalo na Richieja Richa u tinejdžerskoj dobi?