Djedičine sanjke padnu s neba i on zapne na putom otoku. Sally hoće samo ljubavnu poručicu, ali Linus ima osjećaj da je u filmu „Misery”. Štreber završi u školskom ormariću i upadne u čarobnu, ali zbunjujuću zemlju Narniju.