Randy u Najgoroj Noći vještica iskusi odijevanje u žensku odjeću i smrt. Ekipa „Battlestar Galactice” porazi prijetnju FCC-a. Dick Tracy zasluži svoje ime. Najnovija pustolovina Turbo Teena!