Kad Klaus otkrije da je Hayleyn život ugrožen, daje sve od sebe da zaštiti nju i njihovo nerođeno dijete. Cami moli oca Kierana za pomoć jer joj je teško nositi se s tragičnim događajima iz prošlosti.