Ljut jer je njegovo nerođeno dijete bilo ugroženo, Klaus traži odgovore od Sophie, vjerujući da je bila umiješana. Sophie otkriva Klausu i Rebeki zabrinjavajuću tajnu iz svoje prošlosti.