Ona u kojoj Estelle umre
Kad Rachel objavi nešto zapanjujuće, Ross potajno planira vratiti je na njezin bivši posao. U međuvremenu, Joey je toliko uznemiren zbog svih preokreta u životu njegovih prijatelja da Phoebe sprečava da sazna za iznenadnu smrt svoje agentice.