Ona s Phoebenim vjenčanjem
U posebnoj epizodi Phoebena planerica vjenčanja, Monica, izluđuje sve oko sebe – sve dok joj Phoebe ne da otkaz. Veliki Phoeben dan pretvara se u katastrofu jer dostave ne stižu, a mećava mijenja planove.