Dvostruka nevolja
Pato bi se klackao, ali nema s kim, pa pomoću stroja napravi kopiju sebe. Zabavno im je dok ne dođe do svađe, pa Pato odluči napraviti novu kopiju. I tako ukrug dok horda pataka ne bude posvuda, no tada Eli i Pocoyo uskaču u pomoć.