Patove slike
Na izložbi slika svi pokazuju svoje radove, no Patovi su prava remek-djela. Prijatelji mole Pata da pokaže kako slika, ali on to ne može jer je varao. On nije naslikao te slike, ali Pocoyo i publika ga ohrabruju da se okuša.