Pokzila
Pocoyo i Pato igraju se Godzile i King Konga na ulicama minijaturnog grada i ne shvaćaju da u njemu žive majušne igračke koje prestravljene bježe. Publika ih uspije zaustaviti, pa Pocoyo i Pato moraju popraviti nanesenu štetu.