Odbjegli šešir
Vjetar je otpuhao Patov šešir, a njemu se ne sviđa kako izgleda gologlav jer se boji da će mu se prijatelji smijati, pa se skriva od njih. Kada ga pronađu, postaje mu jasno da ga prijatelji vole zbog njega, ne zbog njegovog izgleda.