Kada je mladi šef pivovare Jack pronađen mrtav, to pokreće lanac događaja koji uvlači njegova četiri zaposlenika – Annu, Nancy, Louieja i Cat – u krhki pakt šutnje, vezane tajnom koja će im zauvijek promijeniti živote.