Pa-pa
Kad Tony ulovi Meadow kako tulumari u staroj kući njegove majke, on i Carmela raspravljaju o odgovarajućoj kazni. U međuvremenu, Richie Aprile izlazi iz zatvora nakon deset godina i jedva se čeka vratiti u akciju.