Nitko ništa ne zna
Nakon što Jimmyja i Pussy uhite u FBI-evoj raciji, Makazian kaže zapanjenom Tonyju da Pussy možda nosi skriveni mikrofon za FBI. Tony kaže Paulieju da sazna istinu prije nego što ga ubije.