Hit je hit
Christopher i Adrianna upoznaju „Massive Geniusa“, slavnoga gangsta repera koji tvrdi da je Hesh u svoj džep stavio honorar njegova rođaka koji je prije nekoliko desetljeća snimio nekoliko hitova.