Dok se u stvarnom vremenu odvija uhićenje 72-godišnjeg bivšeg policajca Joea DeAngela, materijaliziraju se zastrašujuće činjenice koje osvjetljavaju Michelleinu dalekovidnost u epilogu njezine knjige „Pismo starcu“.