Steven Soderbergh donosi šestodijelni triler „Mozaik“ o uspješnoj dječjoj spisateljici i ilustratorici (Sharon Stone) čiji ruralni idealizam zatrpa lavina prijevare, laži, korupcije... I ubojstva.