S novim igračem u Prince Capu, burza se muči zauzeti svoj teren. U međuvremenu, Taylor ulaže veliku svotu u riskantnu igru, a Chuck pokušava dobiti vrijedan slučaj, ali nailazi na neočekivani izazov.