Suočen s političkim zaprekama u vezi s Olimpijskim igrama, Prince se obraća Wendy za pomoć. U međuvremenu, Scooter i Wags moraju raditi zajedno kako bi osigurali igre. Taylor traga za svetim gralom, a Sacker donosi veliku odluku.