Nakon što je Axe otišao, a Michael Prince preuzeo njegovo mjesto, Chuck mora razviti novu strategiju koja je oštrija i sofisticiranija nego prije. Svi igrači moraju naoštriti svoje oružje i tražiti nove saveze kako bi preživjeli.