Prince obnavlja momčad prema svom imidžu s mješovitim rezultatima. Chuck bistri glavu na sjeveru države, vodeći križarski rat protiv lokalne plave krvi. U međuvremenu, Wags, Wendy i Taylor pokušavaju pojmiti svoje nove pozicije.