Zadobivši neočekivano nadahnuće, Axe povuče velike poteze. Chuck očajnički pokušava pomoći obitelji. U Wendynim odnosima rastu tenzije. Chuck i Sacker manipuliraju suradnikom iz prošlosti. Taylor preuzme kontrolu.