Najnoviji potez vrati Axea korijenima, no i učini ga ranjivim na napade Mikea Princea. Chuck preuzme novu ulogu i upozna zanimljivog kolegu. Taylor pokušava spasiti propuštenu priliku. Wendy ima zanimljivog novog klijenta.