Dok se Axe Cap vraća u ured, Axe ima iznenađujuću objavu. Wendyna se rastava zakomplicira kad Chuck gurne nos u financijske izvještaje Mase Carba. Axe od neočekivanog saveznika dobije podatke o Chucku.