Kako bi si osigurao budućnost, Axe se mora obračunati s prošlošću. Chuck spletkari protiv Axea uz pomoć starih suradnika. Chuck i Wendy pokušavaju nastaviti sa životima, no ponovo ih spoji hitni slučaj. Wendy i Taylor rade na novom poslu.