Axe pomaže Rebecci oko poslovnog pothvata. Chuck se sukobljava s američkim ministrom pravosuđa Jockom Jeffcoatom. Taylor pokrene javnu bitku s Axeom. Wendy doživi udarac koji bi joj mogao ugroziti karijeru.