Axe otkrije zamku koju mu je postavila Taylor. Chuck i Wendy imaju bračnih problema. Wendy oživi neočekivano prijateljstvo. Taylor se bavi novim poslovnim pothvatom. Connerty smisli plan napada na Chucka.