Kada dojava od Billa Novčanice naglo pođe po zlu, Axe se umiješa u situaciju. Jedna prijetnja ugrozi Chuckove nove planove za karijeru. Wendy i Axe smisle plan za uništenje Taylorine tvrtke. Taylor primi važnog gosta.