Wendy i Taylor pripremaju se za važan dan. Wags se prepušta svojoj osjećajnoj strani. Axe se prisjeća ključnog trenutka, što učvrsti njegov odnos s Wendy. Connerty se susreće s osobom iz prošlosti.