Dok "Dethklok" priređuje najvažniju večeru u svojoj karijeri, podjela zasluga za album, pretjerano tagiranje na društvenim mrežama i svađe oko djevojke dosežu vrhunac. Može li financijski direktor držati njihove probleme pod kontrolom?